Pučko otvoreno učilište Koprivnica
Starogradska 1 48000 Koprivnica
Tel: 048/621-106 E-mail: educa@pou-kop.hr
Događanja / novosti
https://www.pou-kop.hr/novosti-3/
Koncert Nataše Antoniazzo i Mie Elezović
https://www.pou-kop.hr/mia-i-natasa/
Nataša Antoniazzo – mezzosopran
Mia Elezović – glasovir
Gošća koncerta: Vlatka Peljhan – violina
MIA ELEZOVIĆ
Svoje glazbeno obrazovanje započela je kod Blaženke Zorić u Glazbenoj školi Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. Studirala je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Zvjezdane Bašić, gdje je 1995. godine diplomirala, a 2001. i magistrirala. Od 1995. do 1997. studirala je na Visokoj školi za glazbu i scensku umjetnost (Hochschule für Musik und darstellende Kunst) u Beču u klasi prof. Hansa Petermandla. 1997. nastavila je studij glazbe u klasi prof. Herberta Seidela na Visokoj glazbenoj školi (Musikhochschule) u Frankfurtu, gdje je u veljači 2002. također diplomirala. Usavršavala se aktivno sudjelujući u majstorskim tečajevima svjetski renomiranih pijanista i komornih glazbenika kao što su Stephen Bishop-Kovacevich, Edith Picht-Axenfeld, Oksana Jablonskaja, Leonard Hokanson, John Perry, Rudolf Kehrer, Jean-François Antonioli, John O’Conor, Daniel Pollack, Philippe Entremont i Lee Fiser. Za trajanja studija bila je stipendistica nekoliko uglednih međunarodnih institucija: Fondazione Roma, Soros Foundation i Rotary Deutschland.
Od 1999. do 2004. godine podučavala je mlade pijaniste na Internacionalnoj školi u Frankfurtu (Frankfurt International School). 2004. godine japanska ju je Vlada pozvala na desetmjesečni studijski boravak u Kyoto, tijekom kojega se na Muzičkoj akademiji Showa (Showa Academia Musicae) posvetila intenzivnom studiju djela za glasovir suvremenih japanskih skladatelja. Od 2005. do 2006. godine bila je docentica na klavirskom odsjeku Umjetničkoga sveučilišta u Kyotu (Kyoto City University of Arts) i na Britanskoj školi (British School) u Tokiju. Istodobno je bila pozvana na festival »Terra Magica« u Poreču, gdje je kao docentica održavala majstorske tečajeve te ujedno i koncertirala. 2006. godine angažirana je u Madridu kao solopijanistica u tamošnjem Španjolskom nacionalnom ansamblu za suvremenu glazbu (Spanish National Ensemble for Contemporary Music).
U rujnu 2007. godine Mia Elezović seli u New York, gdje na Glazbenoj školi Manhattan (Manhattan School of Music) započinje specijalizaciju u programu Contemporary Performance, temeljenom na proučavanju i izvođenju djela suvremenih skladatelja. Dvije godine kasnije tu specijalizaciju uspješno završava još jednim magisterijem. Tijekom tog studijskog boravka u New Yorku nastupala je u Carnegie Hallu i Klavirskom salonu Yamaha, a za pjevačke su ju recitale rado angažirali profesori Mark Oswald, Marianne Barrett i Gait Sirguey. 2007. bila je angažirana kao docentica na Glazbenoj školi Alpha (Alpha School of Music – Queens, New York) i na Muzičkoj akademiji Bergen (Bergen Academy of Music – Oradell, New Jersey). 2008. podučavala je mlade pijaniste na Ljetnoj glazbenoj školi u Westfieldu (Westfield-Summer-Music-Programm) te 2008. i 2009. na Školi Ross (Ross School) u New Yorku. Od studenoga 2010. predaje na Kraljevskom konzervatoriju u Liègeu (Conservatoire royal de Liège). Članica je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika.
NATAŠA ANTONIAZZO
Studij pjevanja završila je na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Nakon studija dobija stipendiju grada Salzburga i odlazi u Salzburg na internacionalnu glazbenu ljetnu akademiju u klasu renomirane operne pjevačice Grace Bumbry i prof. Jonathana Morrisa. Nastavlja usavršavanje kod prof. Jonathana Morrisa i proslavljene hrvatske mezzosopranistice Ruže Pospiš Baldani u Zagrebu. Prvi internacionalni profesionalni operni debut ostvaruje 2000. godine na velikoj pozornici (Arena) Ljetnog opernog festivala u Avenchesu (Švicarska) ulogom Sacerdotesse iz opere Aida Giuseppea Verdia, zatim slijede koncerti od kojih bi bilo vrijedno istaknuti alt solo iz Petite Messe Solennelle G. Rossinija uz Radijski orkestar i zbor iz Lausanne te alt solo iz Vesper op. 37 Sergeja Rahmanjinova uz Humboldt Universität Chor iz Berlina kojom ostvaruje turneju po Njemačkoj. Godine 2002. debitira u Berlinu na Muzejskom ljetu (Open-Air) ulogom Ursule iz opere Beatrice i Benedict H. Berlioza. Od modernih skladbi ističe se u djelu Povratak u budućnost U. Greba izvedenom u Stadtshteather Moers.
Osim opernih i oratorijskih nastupa, redovito priređuje solističke koncerte na koncertnim i kazališnim pozornicama Njemačke i Hrvatske. Od sezone 2006/07. vraća se u Hrvatsku i nastupa u HNK u Zagrebu, kao Mere Jeanne u operi Razgovori Karmelićanki Francisa Poulenca u njezinom prvom uprizorenju na hrvatskoj sceni pod ravnanjem Michaela Helmratha i u režiji Krešimira Dolenčića. Predstava je nagrađena Nagradom hrvatskog glumišta kao najbolja predstava u kazališnoj sezoni 2006/07. u Hrvatskoj. Redovito snima i nastupa za razne radio stanice kao npr. Rundfunk Berlin – kulturni program, Radio Lausanne – Švicarska i za HRT Zagreb, kao npr. u emisiji prvog programa HTV-a »Dobro jutro Hrvatska«, zatim »Od portreta do portreta« Prvog programa Hrvatskog radija Zagreb – Branka Magdića, »Nedjeljom u Operi« urednice Marije Barbieri, »Putevi hrvatske glazbe« Ive Lovrec i drugo.
Antoniazzo redovito održava solističke koncerte, nastupa kao alt solo u raznim oratorijima, te i kao komorni glazbenik u koncertnim dvoranama i na raznim glazbenim festivalima u Hrvatskoj; Francuskoj; Njemačkoj; Švicarskoj; Švedskoj; Italiji i Španjolskoj. Takodjer spada pod umjetnike Ministarstva vanjskih poslova RH, te predstavlja hrvatske skladatelje širom svijeta.
Surađuje i s Hrvatskom Filharmonijom, Qudolibet ansamblom, član je „Hrvatskog Sakralnog Tria“ u sastavu Jasna Šumak-Picek-orgulje, Klasja Modrušan-sopran .Zatim je član Dua „ Gitaramezzo“ u suradnji s Tvrtkom Sarićem na gitari. Duo „Gitaramezzo“ osnovan je 2016. godine, te je ostvario niz zapaženih nastupa na komornim glazbenim festivalima u RH uz odlične kritike od Pulske Arene do KD Vatroslav Lisinski u Zagrebu.
2013. godine izašao je njezin prvi solistički nosač zvuka pod nazivom „Barokna glazba sjeverne Hrvatske“ uz suradnju orguljaša Višeslava Jaklina, u izdanju renomirane izdavačke kuće „Cantus“ Hrvatskog društva skladatelja uz potporu Ministarstva kulture RH i Grada Zagreba, odjela za kulturu!
Nataša Antoniazzo djeluje kao samostalni umjetnik , te je član HDGU (Hrvatskog društva glazbenih umjetnika) i HZSU (Hrvatska zajednica samostalnih umjetnika) u Zagrebu, i umjetnik je Koncertne direkcije Zagreb, a od 2013. godine pozvana je kao gost predavač u Austriju na ljetnu glazbenu akademiju Sveučilišta za glazbu i scensku umjetnost u Beču.
Od 2015. godine predaje glazbeno scenski izraz na „Fakultetu za film i scensku umjetnost“ na odjelu za glumu u sklopu medjunarodnog sveučilišta „Libertas“ u Zagrebu. Krajem 2016. godine uz pijanisticu Miju Elezović izlazi na svjetsku diskografsku scenu sa CD om “Mignon” kojeg je izdala njemačka diskografska kuća “Bella-Musica edition, Antes edition”, a distribuira ga jedna od najvećih svjetskih diskografskih kuća Naxos. Time je jedina hrvatska mezzosopranistica kojoj je njemačka diskografska kuća izdala CD sa njemačkim solopopijevkama , te koji je ostvario svjetsku distribuciju. Prvi put u povijesti Hrvatska umjetnička solopopijevka je albumom “Das Kroatische Kunstlied” izašla na svjetsku diskografsku scenu ozbiljne glazbe – svjetska distribucija je ostvarena 18. siječnja 2019. godine.
PROGRAM
Franjo Krežma:
1. Und wüssten die Blumen
2. Schöne Wiege meiner Leiden
3. Aus meinen Tränen spriessen
4. Du bist wie eine Blume
5. Am fernen Horizonte
6. Bitte
7. Stille Sicherheit
Ludwig van Beethoven:
Vier Arietten op.82 na talijanskom jeziku
8. Dimmi, ben mio op.82 br.1
9. T intendo si, mio cor op.82 br..2
10. L amante impaziente op.83 br.3
11. L amante impaziente 2 op.83 br.4
12. Varijacije u F duru op. 34 – glasovir solo
13. Romanca za violinu i klavir u F duru op. 50
Dvorana 'Domoljub'