Crtica iz života Jacqueline Kennedy
Ljudi često u razgovoru imaju izraz kako „fotografija govori tisuću riječi“, a upravo za ovu fotografiju, mogu ustvrditi kako govori baš „svih tisuću riječi“, ako ne i više. Kod promatranja fotosa valja obratiti pozornost na svaki pojedini detalj, ako je želimo protumačiti u pravom smislu riječi. Često je, da osoba koja vidi poznata lica na fotosu, površno pogleda fotos i previdi bitne detalje, koji su važniji od samih osoba. Kao što je bitno detaljno promotriti fotos, bitno je vidjeti na koji je način snimljen, iz kojega kuta, osvjetljenje, širina kadra itd. Iz navedenih pojedinosti, na koje valja obratiti pozornost, možemo saznati, tko je fotograf, kakve su mu namjere - ovjekovječiti povijesni trenutak, obiteljski skup, ucjena, čista radoznalost, itd.
Na fotosu koji imamo priliku vidjeti odabran je intrigantan trenutak za koji je fotograf imao i kraću pripremu, to se da primijetiti iz mase detalja koje je uspio „smjestiti“ u fotos. Analizirajući fotos, možemo vidjeti da je autor vodio brigu da se vidi od kuda par izlazi – jasno je vidljiv kućni broj. Ima vrlo dobru poziciju, iz koje se vidi većina izraza lica osoba na fotosu, kao i njihove geste rukama i tijelom.
Gospođa koja ispraća par na odlasku iz njezina stambenog prostora, na licu ima jedan čeznutljiv pogled, koji poziva na povratak, ali ne par u cijelosti, već samo gospodina koji je okrenut licem k njoj. Prema zategnutosti njegovih mišića na licu, koji stvaraju udubinu vidljivu iz profila, može se zaključiti da joj uzvraća osmjehom. Uz izraz njegova lica, vidljiva je gesta lijeve ruke kojom se hvata za remen hlača, inače jasan znak seksualnog naboja kod muškaraca, koji mu nije primjeren, no podsvijest nekada, čak vrlo često, zna nadjačati svijest, te se nađemo u situacijama koje su nezgodne po nas i osobe u našem društvu. Gospođa koja ispraća par, na vratima se zadržava i pridržava lijevom rukom, što je jasan znak u neverbalnoj komunikaciji, da će joj idući susret također biti drag pogotovo ako par bude bez ženske pratnje. Nasuprot njima dvoma, gospođa iz para na odlasku, ostavlja sasvim drugačiji dojam. Pri izlasku iz stambenog prostora njihove domaćice, vrši nekoliko radnji, silazi niza stepenice, navlači desnu rukavicu, te ima iznenađujući izraz lica, pomalo „frapirana“, kao da se žuri otići i proći zatečenu svitu pred vratima.
Prema gore navedenom, mogli bismo zaključiti da se njezina frapiranost odnosi isključivo na njezinog pratioca i gospođu od koje odlaze, te njihove osjećaje, koje gaje jedno prema drugome. No, situacija je nešto složenija, naime vrlo je vjerojatno da je svjesna odnosa svojeg pratioca i njihove domaćice, ali nije bila „spremna na doček pred vratima“. Iz tog razloga zrači nervozom, frapiranošću i ljutnjom, dok je odnos njezinog pratioca i njihove domaćice smeta samo u trenutcima kada je to javno prikazano.
White House, Washington,
D.C.
1.http://architecture.about.com/od/housetours/ss/whitehouse_3.htm
tlocrt w.h.
2.http://www.youtube.com/watch?v=1-vUmS6mblM&feature=related
the entrance
3.http://www.youtube.com/watch?v=2LQJK6U2_sY&feature=related
ground floor
4.http://www.youtube.com/watch?v=HqzjLLa6USQ&feature=related
dining room
5.http://www.youtube.com/watch?v=zQxHac5hTwk&feature=related
red room
6.http://www.youtube.com/watch?v=5oVVJLBprDs&feature=related
blue room
7.http://www.youtube.com/watch?v=71T8SrKhBbQ&feature=related
green room
8.http://www.youtube.com/watch?v=1FH7OSKVIgI&feature=related
east room
9.http://www.youtube.com/watch?v=mPuQEG19BIM&feature=related II.kat